Novi Sad
28.06.2022.
10:04 > 14:56
Usled rasta cene goriva novosadski taksisti se spremaju da od gradske vlasti traže da se poveća minimalna cena taksi prevoza za oko 15 % po kilometru, ali i povećan cene starta sa 140 na 200 dinara.
  • Mili

    30.06.2022 11:55
    Dozvolite Uber pa će konkurencija i zadovljstvo korisnika biti jedina relevantna merila ko će da vozi i po kojoj ceni.
  • Sasa

    30.06.2022 01:03
    Previše
    Cena po kilometru je samo laganje naroda, pogledajte taksimetar kad taksi stoji na semaforu, vrti a vozilo stoji, pa jel to cena po km. Ok neko će reći amortizacija vozila i sl. ali to nije cena po km što oni navode. I niko koga znam nije platio cenu kao što bi trebalo ako bi se racunao prelazak po kilometru nego više plate.
  • ZarJe Bitno

    29.06.2022 18:12
    Ja sam taksista
    Odgovoriću nekolicini na njihova pitanja, konstatacije....
    U gradu postoji 1400 taksista, prebrojte koliko ima tih novih vozila i koliko njih je zaista dobilo te famozne subvencije, manje od četvtine. Dalje nije 8000 rešilo sve probleme, dobio ih pa te baš briga, ima da vratiš tih 8000 evra dva puta što državi, što bankama, lizing kućama,. tako da...hvala državi na pomoći.
    Zaboravljate da u svakom taksi vozilu postoji cenovnik, overen pečatom grada, a u dnu cenovnika telefonski broj 021/4872-402 koji služi da se svi korisnici taksi usluga mogu požaliti na bilo koji segment taksi usluge, od javljanja dispečera, do ugužvane košulje taksiste.
    U krajnjem slučaju, korisnici ili ne korisnici ne moraju ništa, a taksisti moraju svašta, delovi za vozila poskupeli, tehnički pregled 2x godišnje poskupeo, radni sat majstora poskupeo, vozila poskupela, na kraju ni gorivo nije još dva evra, ali biće....jer 80% taksista vozi dizel vozila.Tng i Cng su zanemarljiv broj.
  • 002211

    29.06.2022 11:58
    Vi, taksisti, uopšte niste normalni.
  • Mirko

    29.06.2022 09:40
    Kolonija
    Svi traze poskupljenja,svi imaju pravo da traze vece cene za svoje usluge, jedino su plate radnika faktor stabilnosti. Stabilno se ne menjaju godinama dok ih glodje inflatorni udar.
  • Ivan

    29.06.2022 00:33
    Realno mora
    Nije samo gorivo poskupelo nego i majstori,tehnicki prrgledi, perionice itd. Posteno bi bilo kao recimo u Slovackoj da cenu taxi prevoza regulise drzava. U celoj zemlji je isti start, predjeni km, tarife pa ko voli nek izvoli.
  • Djordje

    28.06.2022 22:39
    cene
    Jeste gorivo poskupelo, kao i mnogo toga još, tako da razumem taksiste. Ipak, cena ne bi trebalo da ide baš toliko gore.
  • Vladimir

    28.06.2022 22:00
    Taksi prevoz je javni prevoz isto kao sto je gsp u ns, te otuda te subvencije , te otuda i da grad odredjuje cene , te otuda nas i mozere videti sa vozimo tkzvanim zutim trakam, sta jos nije jasno ??
  • Нс

    28.06.2022 19:50
    А да ли ће да траже смањење цена кад гориво појефтини? И када ће неко сем њих добити субвенције у износу од 8.000 евра за куповину новог аутомобила?
  • Taksista

    28.06.2022 19:33
    Za komšinicu
    Da, većina nas vozi na gas ali gas je poskupeo još više nego li nenzin ili dizel. Sa 80 dinara za litru, pre oko pola godine je otišao na skoro 120.
  • Viktor

    28.06.2022 19:29
    Career change
    Odlično, prelazimo svi u taksiste.
  • Zovem se Stevo

    28.06.2022 19:18
    Taxi je luksuz. Niko nikoga ne tera da se vozi taksijem. Ako nemas kintu, kreni malo ranije ali šakape.
    Nema tu nikakve filozofije.
  • Rade74

    28.06.2022 19:13
    Zašto
    Zašto se bune protiv uvođenja Ubera? Zašto im smeta Car-go?Zašto grad raspisuje cenu,kad nije vlasnik niti 1 taxi vozila ili udruženja? Napravite svako svoj cenovnik,pa obnarudojte. Kome se koja cena sviđa nek se njime vozi. Da je kao u Americi,da možeš da oceniš taksi vozača,pa kad ga napljuješ što je došao prljavim autom ili on sam bio zapušten,druga bi se pesma pevala.
  • Drns

    28.06.2022 18:40
    Razlika
    Ne znam kako je jeftinije taksijem nego svojim vozilom.
  • Mile

    28.06.2022 18:24
    Kako
    Kako kad su cene goriva jako niske, rekose iz udruženja naftasa juce..A GSP-u nedaju vise od 65 dinara za kartu
  • Luka

    28.06.2022 17:34
    Pa ne mora niko
    Najviše "zapeniše" ovi što komentarišu kako se nikad ne voze a i neće!Opušteno,to je taxi,nije obavezno,niko vas ne može silom naterati da uđete,ne mora niko da se vozi.Kome je skupo ima svoj automobil,bicikl,noge...
  • Čistoća pre svega

    28.06.2022 17:18
    Još kada bi taksisti bili u obavezi da održavaju unutrašnjost vozila čistom i urednom, i da ne smrdi na duvanski dim, to bi bilo veoma poželjno. A da, i da odrzavaju ličnu higijenu, da ne smrde. Ukoliko nisu zadovoljeni ti kriterijumi, da putnik ima pravo da otkaže vožnju bez ikakvih posledica po njega. I da, da ne dave putnike trabunjanjem o politici, ili užasnim "cajkama", od kojih ne čuješ ni svoje misli.
    Ako traže povećanje cena, neka se i sami dovedu malo u red, jer ima svakakvih užasa.
  • a obaveze koje vaze

    28.06.2022 17:03
    za ostale delatnosti?
    A kada cu moci da platim karticom i trazim fiskalni racun za uslugu voznje?
  • Laloš

    28.06.2022 16:55
    Bicikl je zakon za naš grad a za ove vrele dane električni. Za 15 do 20 min ste sa jednog na drugi drugi kraj grada. Nema goriva, nema servisa, amortizacije, menjanja guma, registracije, osiguranja, parkinga, zdravo je pa i doktori manje zarade. U stvari mi biciklisti smo glavni protivnici liberalnog kapitalizma.
  • Komšinica

    28.06.2022 16:50
    gorivo
    svi voze na gas,a vade se na cenu benzina,a pri tome voze i ponašaju se u saobraćaju tako,da ih trba tužiti za pretrpljeni strah
  • Neko

    28.06.2022 16:41
    Zašto
    4 tarifa? Jel i za novu godinu skuplji benzin?
  • Stevica

    28.06.2022 16:11
    Blabla car i taxi prevoz su dva pojma,u suštini se radi o istoj usluzi prevoza samo je koncept drugačiji. Taxi prevoz vrši uslugu prevoza po zadatoj ruti od strane putnika tj mušterije i naplaćuje ga po taksimetru,dok blabla car ima ponudjenu definisanju rutu kretanja i putnici biraju šta ima odgovara nešto slično kao autobuski prevoz.Stoga su cene neuporedivo manje u blabla car jer funkioniše po principu deljenja troškova od strane vozača sa putnicima ,dakle nije komercijalan prevoz. Naš čovek vidi samo jednu stranu medalje i to obično ono koja njemu odgovara....
  • imre

    28.06.2022 16:07
    odlicno, koliko budi trazili, toliko cemo se i vozati, malo je previse, ali ucenjivacki polozaj je cudo, jer nemate ni za iglu da parkirate
  • Bici

    28.06.2022 15:59
    Dvotočkaš
    Grad propisuje minimalne cene a vama niko ne brani da ih povećavate. Zašto to ne uradite? Zato što bi se na taj način stvorila konkurencija i videlo bi se da se može voziti i za manje pare. Ovako lepo Grad propiše cenu koju vi tražite i svi vozite po istoj, nema konkurencije i vama super. Jedino korisnik nastrada. I šta vam znači start, za čega se plaća, koji je tu trošak. Razumeo bih ta je to cena kada Taxi dođe na moju adresu sa stajališta, ali šta ako ja uđem u vozilo na stajalištu? Koji onda trošak plaćam?
  • Korto

    28.06.2022 15:47
    Keš, kolica, kartelica
    Dobili nove Škode od narodskih para da ne bi blokirali život pa bi sad da ih na isti način i otkupe. A svi znamo da gde Škode kruže, tu državna sredstva misteriozno nestaju.
  • Marjaskas

    28.06.2022 15:37
    Skoro sam bio u LJubljani, taksi tri puta skuplji nego kod nas
  • D.

    28.06.2022 15:36
    Ekonimska cena
    Formula cene je start cena litre najskupljeg goriva,prva tarifa pola od toga cekanje prva puta deset.Medjutim to neodgovara mesetarima.
  • boger

    28.06.2022 15:16
    Sve poskupljuje
    Neka se vozi ko može i hoće.
  • Hm

    28.06.2022 15:02
    Možda se više isplati da se radi nešto drugo osim taksiranja?
  • w/e

    28.06.2022 14:51
    ahhahahaha
    Ima sigurno par meseci da nisu trazili. Ovim stalno nesto smeta, cene, konkurencija, a kvalitet usluge 0 naravno. Da odes s jednog kraja grada na drugi (u toku dana ~ 20-30min voznje) kosta kao jedna prosecna dnevnica.
    Kada je pala cena goriva bese da to nije bio jedini trosak, pa nema osnova za pojeftinjenje. Jel realno da se preko blabla car ide za 300-400 din do Beograda, a od Salajke do Kamenice za 700?
  • Neupucen

    28.06.2022 14:27
    Pitanje
    Ne razumem zasto Grad određuje cenu taksi prevoza. To bi trebalo svako udruženje za sebe da odredi zar ne? Pa neka ljudi biraju po ceni koga će pozvati.....
  • Goran NS

    28.06.2022 14:26
    PRVO neka nauce da voze i da se NE BAHATE!!!!!
  • Samo 200

    28.06.2022 14:21
    Neka povećaju na 500
    I da vidim koliko će da zarade. Jedino da se, u političko / mafijaškom dilu vlasti, smanji gradski javni prevoz.
  • Vladimir

    28.06.2022 14:16
    Podrzavam , pa ko hoce izvolte , ko nece ne mora i hvala
  • Jovan

    28.06.2022 14:10
    Peske, biciklom i javni prevoz. Taksisti su skroz realni sa zahtevom, mi smo nasa kola parkirali do daljneg.
  • S

    28.06.2022 14:08
    A za sta se obračunava start kad uđem u vozilo na stajalištu, tj nije došlo po mene? Šta je taj start?
  • Ilija

    28.06.2022 14:02
    Nisam niti ću
    Nisam ih koristio niti ću. Pa biće jeftinije iznajmiti renta car na dan nego uzeti taksi. Kakvi likovi.
  • Mamislav Tatić

    28.06.2022 13:59
    ...
    Pa i sa ovim startom na 140 din, sve ih je manje na ulicama. Poskupeli polovnjaci, uprosečile se plate, gužve u gradu, taksimetar samo kuca...

    Možda je i narod shvatio da za pet-šest vožnji taksijem može da kupi osrednji bicikl i stigne sa njim gde god hoće.
  • Srafciger

    28.06.2022 13:54
    Čekajte, ljudi, malo
    Možete i ovde, na 021, pogledati povezane vesti:
    2018 poskupeo start sa 85 na 100
    2020 poskupeo start sa 100 na 120
    2021 poskupeo start sa 120 na 140
    2022 hoce da poskupi sa 140 na 200
    Preteraste ga. Jeste, poskupelo je gorivo, ali da li je poskupelo baš toliko? Da li je išta od zarada ostalih ljudi povećano za 150% za četri godine? Da li iko drugi dobija npr subvencije za kupovinu vozila? Usporite malo.
  • Subvencije su novac

    28.06.2022 13:43
    svih nas
    Koliko njih je dobilo na poklon 8.000 evra za kupovinu novog auta od naših para?
    Trebali bi bar pola godine da voze besplatno.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna